تاکید بر دورکاری حداکثری کارکنان در مدیریت اکتشاف

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مسیر مقابله با شیوع کرونا، از رؤسای واحدها خواسته است نهایت همکاری را درباره برنامه دورکاری کارکنان داشته باشند؛ ماموریت‌های غیرضروری را کاهش دهند و نشست‌های ضروری را با حداقل تعداد ممکن برگزار کنند.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، عطیه میرمحمدصادق، دبیر کمیته سلامت این مدیریت درباره وضع کنونی کنترل کرونا گفت: در ۱۸ ماه گذشته و همزمان با نخستین دستورعمل‌هایی که از طریق وزارت نفت به ما ابلاغ شد، کمیته سلامت در سه بخش اصلی در ساختمان ستاد، انبارها و مناطق عملیاتی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد و کار نظارت خود را آغاز کرد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: کارهایی از قبیل توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک و حتی توقف عملیات در پروژه‌هایی که تعداد مبتلایان آن بیش از حد بود در دستور کار قرار گرفت؛ به طور نمونه یکی از پروژه‌های لرزه‌نگاری ما متوقف شد.

دبیر کمیته سلامت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت اظهار کرد: همچنین در مکاتباتی که با پیمانکاران مناطق عملیاتی داشتیم از رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و غربالگری‌هایی که به طور روزانه انجام می‌شود اطمینان حاصل کردیم و هم‌اکنون با توجه به نوع جدید ویروس به غیر از میزان درجه تب افراد، علائم بالینی و ظاهری نیز در بدو ورود به ساختمان پایش می‌شود.

میرمحمدصادق یادآور شد: از اقدام‌های دیگر می‌توان به بررسی گواهی بازگشت به کار کارکنان با همکاری اداره حراست و امور اداری اشاره کرد و درباره کارکنان بخش عملیاتی هم چنانچه لازم باشد آزمایش سریع از آن‌ها گرفته می‌شود، آگاهی‌رسانی به کارکنان از طریق انتشار اطلاعیه‌ها و دستورعمل‌ها با همکاری اداره روابط عمومی انجام می‌شود که هم‌اکنون نیز این دستورعمل‌ها در پرتال مدیریت اکتشاف در دسترس است.

وی ادامه داد: ما از رؤسای واحدها خواستیم که نهایت همکاری را درباره برنامه دورکاری کارکنان داشته باشند. ماموریت‌های غیرضروری را کاهش دهند، نشست‌های ضروری را با حداقل تعداد ممکن برگزار کنند. یکی از مواردی که از اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) بیشتر درخواست شده درباره بررسی میزان استفاده از دورکاری کارکنان است که ممکن است در بعضی اداره‌ها کمتر رعایت شود.

به گفته دبیر کمیته سلامت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت، ما بررسی را به رؤسای واحد واگذار کردیم و از آن‌ها عاجزانه درخواست داریم که حداکثر همکاری را با کارکنان داشته باشند؛ به‌ویژه همکارانی که دارای علائم هستند و حتی آزمایش PCR منفی دارند. این افراد در صورت امکان تا بهبودی کامل و اطمینان از اینکه از لحاظ سلامتی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند در محل کار حاضر نشوند در واقع این موضوع یکی از مهم‌ترین درخواست‌هایی است که ما همیشه از رؤسا داشتیم و امیدواریم که در این موج جدید هم نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

دبیر کمیته سلامت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: خوشبختانه تا به این لحظه در این مجموعه مورد فوتی نداشتیم، اما تعداد مبتلایان با توجه به جهش ویروس متغیر است.

کد خبر 319696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =