بدنه صنعت نفت از حضور اوجی استقبال می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوجی بهترین انتخاب برای وزارت نفت است، گفت: وزیر پیشنهادی نفت، از بدنه صنعت نفت است و پذیرش خوبی ازسوی بدنه صنعت نفت خواهد داشت.

رمضانعلی سنگدوینی با بیان اینکه جواد اوجی فردی متخصص و آشنا به صنعت نفت و گاز کشور است، به خبرنگار شانا گفت: برای وی منابع انسانی اهمیت بالایی دارد و به نظرم با ورود اوجی به وزارت نفت، نیروی انسانی این صنعت نیز متحول می‌شود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در شرکت گاز به‌ویژه در حوزه توسعه زیرساخت‌های صنعت گاز، گازرسانی به مناطق کمترتوسعه یافته، قراردادهای گازی و منابع انسانی روزهای بسیار خوب و بزرگی را پشت سرگذاشته و مسئولیت‌های مهمی در بخش بالادستی داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های بسیار مهمی که وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند در دولت سیزدهم انجام دهد، جلوگیری از خام‌فروشی است و با توجه به مصوبه مجلس می‌تواند در حوزه پتروپالایشگاه‌ها گام‌هایی مثبت بردارد.

سنگدوینی با بیان اینکه امروز یکی از مهم‌ترین مسائل کشور نفت است، گفت: باید در حوزه اکتشاف اقدام‌های نوینی انجام شود و بتوانیم سرمایه وارد این عرصه کنیم تا از ذخایر عظیمی که در اختیار داریم به‌نحو شایسته بهره ببریم.

وی بیان کرد: معتقدم وزیر پیشنهادی نفت در نشست کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و صحن علنی نظر مثبت نمایندگان را جلب و رای خوبی نیز کسب می‌کند.

کد خبر 319757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =