گزینه پیشنهادی وزارت نفت با تحریم بیگانه نیست

مدیرعامل پیشین شرکت ایران ال‌ان‌جی از گزینه پیشنهادی وزارت نفت به‌عنوان بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه یاد کرد و گفت: آقای اوجی با تحریم و مشکلات آن بیگانه نیست.

علی‌اکبر شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره گزینه پیشنهادی وزارت نفت اظهار کرد: معتقدم آقای اوجی به‌دلیل طی کردن مراحل مختلف تخصصی، اجرایی و مدیریتی در صنعت نفت و تحصیل در دانشگاه صنعت نفت بهترین گزینه برای تصدی این پست است.

وی انتخاب آقای اوجی برای تصدی پست وزارت نفت را به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری تبریک گفت و درباره اینکه آیا آقای اوجی با توجه به شرایط سخت نفت ایران در جهان به‌دلیل تحریم توانایی اداره این صنعت را خواهد داشت، یادآور شد: محدودیت در صنعت نفت همواره وجود داشته و با توجه به اینکه ایشان ۳۱ سال در صنعت نفت حضور دارد بی‌شک با این محدودیت‌ها آشناست.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز پارس تصریح کرد: آقای اوجی تا سال ۹۲ عهده‌دار پست معاونت وزیر نفت در امور گاز بود، بنابراین با تحریم و مشکلات آن بیگانه نیست، ضمن اینکه همان‌طور که خودش بیان کرد از مدیران شایسته و کارشناسان خبره در اداره صنعت نفت در بخش داخلی و بین‌المللی استفاده می‌کند که بی‌شک کمک‌کننده خواهد بود، بنابراین معتقدم ایشان توانایی اداره صنعت نفت در شرایط سخت را داراست.

شعبانپور با تأکید بر اینکه آقای اوجی با همه بخش‌های صنعت نفت آشناست و این مزیت بسیار خوبی است، تصریح کرد: به‌عنوان مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در فاصله سال‌های ۸۸ تا ۹۲ به‌صورت مستقیم با ایشان در ارتباط بودم و معتقدم بسیار کاربلد هستند.

وی به ارتباط صمیمانه و نزدیک آقای اوجی با منابع انسانی و اعتماد به مدیران زیردست و میدان دادن به آنها اشاره کرد و گفت: توجه خاص آقای اوجی به منابع انسانی که می‌توانید از کارکنان شرکت ملی گاز ایران جویا شوید نشان‌دهنده این موضوع و از شاخص‌های خوب ایشان است.

به گزارش شانا، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است. وی فعالیت خود را در صنعت نفت از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.

کد خبر 319834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =