کمک‌های دارویی و بهداشتی پتروشیمی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

مرحله نخست کمک‌های صنعت پتروشیمی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این صنعت برای مردم سیستان و بلوچستان تحویل جمعیت هلال احمر ایران شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین اهدای مرحله نخست کمک‌های شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مردم سیستان و بلوچستان امروز (یکشنبه، ۲۴ مردادماه) برگزار شد.

پویش «سیستان و بلوچستان تنها نیست» با محوریت دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی اجرایی شد و در این مرحله ۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن با ملحقات، ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز، ماسک، ماده ضدعفونی، مقادیری دارو و مخزن ذخیره آب به این استان ارسال شد.

مشارکت ۱۱۰ میلیارد تومانی پتروشیمی‌های ماهشهر در مسئولیت اجتماعی

امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این آیین اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنعت هزینه کرده‌اند.

وی افزود: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی همیشه اهمیت بالایی در صنعت دارد و همواره با محوریت شورای راهبردی تصمیم‌گیری‌ها و اقدام‌های انجام شده اثر بسیار خوبی در جامعه محلی و پیرامونی صنعت داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همکاری موثر با جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در سیل خوزستان، زلزله کرمانشاه و دیگر حوادث طبیعی مشارکت پتروشیمی‌ها در بحث مسئولیت اجتماعی چشمگیر بوده است و شرکت‌های صنعت پیشرو بوده‌اند.

شهیدی‌نیا با اشاره به اینکه ۱۸۵۰۰ بسته حمایتی معیشتی در یک سال از سوی پتروشیمی‌ها به افراد نیازمند تحویل شده است، ادامه داد: در بحث مبارزه با ویروس کرونا و تامین مواد اولیه بخش‌های بهداشت و درمان پتروشیمی‌ها با همه توان خود حمایت‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه PCR در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف غربالگری و پایش بیماران عملکرد بسیارخوبی را رقم زده است، گفت: مبارزه با شیوع ویروس کرونا به عنوان یک راهبرد از سوی پتروشیمی‌ها همچنان ادامه دارد و امید است هرچه زودتر شاهد کاهش بیماران باشیم.

کد خبر 319874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =