واکسیناسیون کارکنان ستادی نفت فلات قاره آغاز شد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: در ادامه واکسیناسیون کارکنان سکوهای بهره‌برداری و مناطق عملیاتی این شرکت، نخستین گروه از کارکنان ستاد نیز زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان‌زاده افزود: با توجه به نوع فعالیت و ریسک‌های عملیاتی کارکنان صنعت نفت دریایی، روند واکسیناسیون همکاران این شرکت از ماه گذشته آغاز شده و بخش قابل‌توجهی از همکاران عملیاتی دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده تاکنون کارکنان منطقه سیری در حال دریافت دوز دوم هستند و بخشی‌ از کارکنان مناطق عملیاتی لاوان، خارک، بهرگان و سکوهای آنها دوز نخست را دریافت کرده‌اند. البته در مناطق عملیاتی کیش و قشم هنوز واکسیناسیون اجرایی نشده که امیدواریم در روزهای آینده شاهد آغاز آن باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اظهار کرد: واکسیناسیون نخستین گروه از کارکنان ستاد تهران اعم از رسمی، قراردادی معین و مدت موقت و پیمانی متولد پیش از سال ۱۳۵۰، آغاز شده و ۱۵۰ نفر از نیروهای خدمات، حراست و تأسیسات از هفته آینده با هماهنگی منابع انسانی واکسینه می‌شوند و این روند به ترتیب اولویت ادامه می‌یابد.

سلمان‌زاده با اعلام اینکه جهادگران عرصه تولید نفت و گاز باید در اولویت‌های ابتدایی واکسیناسیون در کشور قرار می‌گرفتند، همکاران را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دعوت و ابراز امیدواری کرد با تداوم پشتیبانی شرکت ملی نفت ایران، واکسیناسیون همه همکاران سرعت بیشتری بگیرد و به‌زودی پایان یابد.

کد خبر 319911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =