فضای مثبت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره سوابق و برنامه اوجی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نفت عنوان کرد که تمامی توان خود را برای استفاده از توانمندی بخش خصوصی، فروش نفت و ... به‌کار گیرد، گفت: فضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به سوابق و برنامه‌های اوجی مثبت است.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۶ مردادماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس که با حضور جواد اوجی، وزیر پیشنهادی نفت، برگزار شد، گفت: در این نشست مباحثی همچون افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها، سرمایه‌گذاری مرتبط با نفت در داخل کشور، گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق سخت‌گذر و محروم و ... مطرح شد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در این نشست تأکید کرد که با همه توان بر استفاده از توانمندی بخش خصوصی، فروش نفت و ... تمرکز می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  تصریح کرد: در مجموع فضای این کمیسیون نسبت به سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی مثبت است.

به گزارش شانا، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است. وی فعالیت خود در صنعت نفت را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است.

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.

کد خبر 319916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =