معرفی سمت سازمانی برای مشمولان ایثارگر در نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره با همکاری مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت گام مهمی برای شتاب‌بخشیدن به تبدیل وضعیت (از قرارداد مدت موقت به رسمی) مشمولان بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم (ایثارگران) برداشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، در همین زمینه با رعایت شاخص‌های برنامه‌ریزی مانند مدرک تحصیلی و کارراهه شغلی تمام سمت‌های موجود و آتی (شاغل در شرف بازنشستگی) برای اختصاص به مشمولان شبیه‌سازی و برای بررسی، ویرایش و اصلاح به شرکت‌های تابعه ارسال شد.

مدیریت منابع انسانی شرکت نفت قاره پس از رایزنی با مدیرعامل شرکت در مهلت مقرر (تا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰) باوجود زمان کم و همزمانی آن با تعطیلات ناشی از اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا، با بررسی دقیق سمت‌های پیشنهادی و در نظر گرفتن تخصیص حداکثری واجدان شرایط به واحد، مدیریت و منطقه‌ای که در آن مشغول به خدمت هستند، به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از نیاز عملیاتی به این افراد، در مجموع ۱۸۲ نفر را برای تبدیل وضعیت در برابر سمت‌های مشخص شده معرفی و پیشنهاد کرد.

سمت‌های پیشنهادی این شرکت پس از بررسی و تأیید از سوی طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت، جمع‌بندی و به‌منظور احیا و یا بلوکه‌سازی در صورت نیاز به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد، تا مانعی برای اقدام‌های بعدی از جمله صدور مجوزهای استخدامی متصور نباشد. بنابراین به‌زودی شاهد اضافه شدن ۱۸۲ نفر از مشمولان شرایط ایثارگری به خانواده کارکنان رسمی شرکت نفت فلات قاره ایران خواهیم بود.

کد خبر 319940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =