۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه لاوان تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان از اجرای برنامه تبدیل وضعیت بیش از ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت به مدت معین به‌منظور بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی و بهبود بهره‌وری سرمایه‌های انسانی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، محمدعلی اخباری با اشاره به برنامه‌های پرشمار و متنوع این شرکت پالایشی با هدف بهبود وضع کاری، معیشتی و افزایش رضایت شغلی کارکنان پالایشگاه نفت لاوان به‌عنوان مدافعان تولید فرآورده‌های نفتی کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه و غیرمنصفانه گفت: اجرای برنامه تبدیل وضعیت حدود ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه به مدت‌معین کلید خورده است.

وی با بیان اینکه مهمترین دلیل اجرای این برنامه بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه است، بیان کرد: با اجرای این برنامه برای بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران قرارداد مدت‌موقت سمت سازمانی تعیین می‌شود که تعیین سمت سازمانی منجر به بهبود وضع حقوق، معیشت و امنیت شغلی این دسته از همکاران می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت افزون بر رضایت، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و بازده در فرآیندهای مختلف تولیدی و عملیاتی پالایشگاه نفت لاوان می‌شود، تأکید کرد: بدون اغراق حتی در شرایط غیر تحریمی، کارکنان متخصص و شاداب نقشی غیرقابل انکار در بهبود شرایط در واحدهای عملیاتی از جمله پالایشگاه‌های نفت دارند.

اخباری از اجرای بند (د) تبصرۀ (۲۰) قانون بودجۀ سال ۱۴۰۰ کل کشور و بخشنامۀ مشترک روسای سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجۀ کشور به تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول مادۀ (۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مشمولان مادۀ (۲۱) در شرکت پالایش نفت لاوان خبر داد و افزود: به‌منظور این قانون، بیش از ۱۳۰ نفر از کارکنان پالایشگاه که مشمول این قانون بوده به زودی تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گفته وی، شرکت پالایش نفت لاوان به‌عنوان نخستین شرکت پالایشی کشور اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را به‌منظور تکریم مقام والای ایثارگران، بهبود معیشت و افزایش رضایت‌مندی این دسته از کارکنان عملیاتی و اجرایی می‌کند.

کد خبر 319842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =