۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر: 320187
تداوم واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های گاز استانی

کارکنان شرکت‌های گاز خراسان رضوی، یزد، لرستان، گیلان، قم و ایلام در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش شانا، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمری که از دو ماه پیش آغاز شد، اکنون ۲۷۳۰ نفر از کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی در بخش‌های رسمی، قراردادی و پیمانکاری دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: کارکنان شرکت گاز در طول مدت شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، به‌دلیل ارائه خدمات ضروری از حداقل مرخصی کرونا استفاده کردند و بخش عملیاتی شامل امدادگران، کنتورخوان، حراست و تعمیرات به‌طور شبانه‌روزی در محل کار خود حاضر بودند، همچنین به‌دلیل ضرورت مراجعات حضوری به منازل مشترکان، واکسیناسیون آنها کمک شایانی به جلوگیری از ابتلای کارکنان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می‌کند.

علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کاری این شرکت که جزو دستگاه‌های خدمات‌رسان است و به‌دلیل شغل‌های حساس و نوع فعالیت کارکنان که همواره در ارتباط مستقیم با مردم هستند، پیگیری‌های لازم برای واکسینه کردن کارکنان انجام شد و سرانجام با تأیید دانشکده علوم پزشکی استان، کارکنان این شرکت در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در نخستین مرحله، انجام واکسیناسیون در اداره‌های گاز ناحیه بهاباد، مروست و بافق آغاز شده، گفت: ماهیت کاری شرکت گاز استان یزد بسیار متنوع و متفاوت است و طبق برنامه‌ریزی همه گروه‌ها شامل کارکنان اداری، امداد و تعمیرات، نیروهای کنتورخوان، اجرای طرح‌ها و دیگر گروه‌ها زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند و تلاش شده است همکارانی که بیشترین تماس مستقیم با مردم را دارند، در اولویت باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: از این رو طبق هماهنگی‌های انجام‌شده در روزهای آینده فرآیند واکسیناسیون در دیگر نواحی گازرسانی و نواحی مستقر در شهر یزد انجام می‌شود و امید داریم ظرف چند روز پیش رو، واکسیناسیون کارکنان به اتمام برسد که بی‌شک این اقدام سبب مهار بیماری می‌شود.

کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان نیز از تزریق واکسن کرونا به همه نیروهای عملیاتی و اداری این شرکت خبر داد و گفت: ۱۱۰۰  نفر از کارکنان این شرکت واکسینه شدند.

حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هم از آغاز طرح واکسیناسیون کرونای کارکنان این شرکت خبر داد، بیان کرد: طرح مذکور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه قدس استان و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور (منطقه گیلان) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان بیش از یک هزار و ۳۵۰ شاغل در حوزه‌های عملیاتی و غیرعملیاتی دارد، افزود: این طرح براساس برنامه زمانبندی تعیین‌شده در حال انجام است و در این برنامه اولویت با  گروه‌های امدادی، کنتورخوانان، امور مشترکان و دیگر رده‌های عملیاتی شرکت است که بیشتر با مردم و مراجعان در تماس هستند.

علیرضا نصیری، مدیرعامل شرکت گاز استان قم از واکسیناسیون کارکنان این شرکت برای جلوگیری از انتقال شیوع بیماری کرونا خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مکاتبات انجام‌شده و پیگیری‌ها از طریق مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی استان و درمانگاه صنعت نفت استان، واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان قم در محل دانشگاه قم انجام شد.

عباس شمس‌اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: با هدف ریشه‌کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن در شرکت همچنین ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مشترکان و ارباب رجوع، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام با اولویت کارکنان عملیاتی و واحدهای مرتبط با امور مشترکان آغاز شده است.

کد خبر 320187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =