واکسیناسیون کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز ایران

واکسیناسیون کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز ایران در مقابل ویروس کرونا در حال انجام است.

به گزارش شانا، محمد کامل، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز از اتمام مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان این مجموعه خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های انجام‌شده با بهداری و بهداشت صنعت نفت، فاز نخست واکسیناسیون کارکنان عملیاتی منطقه ۴ عملیات انتقال گاز طبق اطلاع‌رسانی و اعلام فراخوان با موفقیت تکمیل شد.

محمد سیفی، سرپرست منطقه ۵ عملیات انتقال گاز نیز اعلام کرد که مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان این منطقه عملیاتی در برابر بیماری کووید ۱۹ با مشارکت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین پیگیری استانداری فارس طبق سند ملی واکسیناسیون کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: مرحله نخست واکسیناسیون در مراکز بهره‌برداری خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار گاز آباده، صفاشهر، ارسنجان، جهرم، خنج، فراشبند و نورآباد انجام شده و در حال پیگیری انجام آن برای خانواده‌های کارکنان هستیم.

علیرضا عربلو، مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز هم از آغاز واکسیناسیون کارکنان این منطقه در شهریورماه امسال خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های لازم و تمهیدهای اندیشیده‌شده در نشستی که با رئیس مرکز بهداشت درمان صنعت نفت استان هرمزگان برگزار شد، واکسیناسیون کارکنان این منطقه در اولویت و پیگیری این مرکز قرار گرفت.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در این باره گفت: هدف اصلی از تزریق واکسن و تداوم اقدام‌های پیشگیرانه به حداقل رساندن خطر و آسیب‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا و رعایت اصول بهداشتی و کنترل‌های لازم برای صیانت و حفاظت از سلامت کارکنان است.

وی بیان کرد: فرآیند اجرای فاز نخست واکسیناسیون کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با همکاری امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه و با هماهنگی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال غرب کشور و شبکه بهداشت شهرستان تبریز در حال انجام است.

کد خبر 321116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =