«هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران» صحت ندارد

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به مردم هشدار داد از باز کردن پیوندی اینترنتی (لینک) با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران» پرهیز کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی پیوندی با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران!» در حال انتشار است، که حاوی مطالب و ادعایی کاملا کذب درباره فعالیت‌ها و اقدام‌های این شرکت با تیتری نامعتبر است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و محتوای مطلب مورد نظر، اعلام می‌کند این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه یا پرسشنامه‌ای در این باره در هیچ‌کدام از رسانه‌های فعال خود اعم از پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این شرکت و شبکه‌های اجتماعی خود در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بی‌اعتبار و کذب است.

شایان ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، پیوند اینترنتی مورد نظر با وجود تقلبی بودن، به احتمال زیاد شامل بدافزار اینترنتی است و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب‌های جدی به گوشی‌های همراه و سیستم‌های رایانه‌ای را در پی خواهد داشت.

بنابراین از هموطنان محترم درخواست می‌شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به این‌گونه تبلیغات و مطالب تقلبی، اخبار معتبر درباره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را تنها از پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این شرکت به آدرس WWW.NIOPDC.IR و شبکه‌های اجتماعی آن به آدرس «NIOPDC_CO» دنبال کنند.

در ضمن یادآور می‌شود که این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذی‌صلاح عاملان انتشار پیوند اینترنتی مورد نظر را پیگیری و شناسایی می‌کند.

کد خبر 320261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =