۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • کد خبر: 320302
پالایشگاه ایلام رتبه برتر سلامت اداری گرفت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار گرفتن این واحد صنعتی در جایگاه رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد میان پالایشگاه‌های گاز کشور خبر داد.

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانست میان هفت پالایشگاه گاز کشور به رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد برسد، گفت: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضع شرکت‌ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می‌کند.

وی با بیان‌ اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایت‌های شرکت ملی گاز ایران هر ساله طبق الگوهایی، شرکت‌های تابع را بررسی می‌کند، اظهار کرد: این ارزیابی در شاخص‌های نه‌گانه شامل قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی، نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در تازه‌ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با رشدی ۹ امتیازی نسبت به پارسال و کسب نمره ۹۵.۹۴ از مجموع ۱۰۰ امتیاز در جایگاه برتر پالایشگاه‌های گاز کشور و در ردیف شرکت‌های برتر این حوزه قرار گرفت.

نوریان تأکید کرد: این واحد صنعتی در برنامه‌های کلان خود همچنان به‌دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه‌ای دارد.

کد خبر 320302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =