پژوهشگاه نفت و دانشگاه شمال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی شمال با هدف توسعه شبکه‌های همکاری و رفع نیازهای صنعت نفت تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این تفاهم‌نامه دیروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمدعلی نوریان، رئیس هیئت امنای دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی شمال امضا شد و قرار است بر مبنای آن، مراکز نوآوری طرفین با تبادل اطلاعات مؤثر، زمینه همکاری شرکت‌های زیرمجموعه را مهیا و امکان رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر پوشش را فراهم کنند.

بر پایه این تفاهم‌نامه مقرر شد پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه شمال با همکاری یکدیگر دوره‌های مشترک تخصصی در حوزه نفت و انرژی برگزار کنند، همکاری در زمینه مهندسی محیط زیست با هدف تجربه‌اندوزی و ارتقای موضوعات زیست محیطی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که به‌مدت دو سال بین پژوهشگاه و دانشگاه شمال امضا شده قرار است زمینه را آماده کند تا طرف‌ها در زمینه آموزش‌های کاربردی و برگزاری دوره‌های مشترک با یکدیگر همکاری کنند.

دانشگاه شمال با توجه به ظرفیت‌های پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه نانوفناوری و بیوفناوری بسیار علاقه‌مند است در این زمینه‌ها با پژوهشگاه همکاری‌های خود را توسعه دهد.

کد خبر 320349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =