منشور مبارزه با فساد در دولت تهیه می‌شود

رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه همه مسئولان دولت و وزیران دولت سیزدهم حس و انگیزه مبارزه با فساد دارند، گفت: منشور مبارزه با فساد در دولت تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه (۱۳ شهریورماه) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: همه مدیران دولت باید پاسخگو باشند و در مقابل دوربین قرار گرفتن تنها منحصر به رئیس‌جمهوری نیست، وزیران دولت نیز باید با مردم سخن بگویند، زیرا معتقدیم اعتماد به دولت باید بازسازی شود.

وی با بیان اینکه گروه اقتصادی دولت شبانه‌روز کار می‌کند تا ثبات به بازار حاکم شود، افزود: روزنه‌هایی در حوزه اقتصادی می‌بینیم که بسیار امیدوارکننده است، اعتماد مردم آسیب‌ دیده که باید با عمل کردن به وعده‌ها آن را بازسازی کنیم.

رئیس‌جمهوری به موضوع جذب سرمایه و سرمایه‌گذار در کشور اشاره و تصریح کرد: امروز سرمایه‌گذاران می‌توانند در تمامی نقاط ایران سرمایه‌گذاری کنند، در سواحل مکران آماده جذب سرمایه‌ در حوزه دریا هستیم و در دیگر نقاط کشور نیز افزایش سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود.

رئیسی به مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره و بیان کرد: مذاکره با فشار قابل قبول نیست، گفت‌وگو و مذاکره را در دستور کار دولت خواهیم داشت، اما این گفت‌وگو با فشار جواب نخواهد داد.

وی تصریح کرد: محور گفت‌وگو نیز منافع ملت ایران است و از آن کوتاه نخواهیم آمد، مذاکره نتیجه‌محور مورد نظر ماست.

کد خبر 320629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =