تخصیص اعتبار ۷ میلیارد تومانی نفت برای آبادانی زادگاه سردار دل‌ها

با ابلاغ دستور وزیر نفت، مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی سردار سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار شانا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با ابلاغ دستور جواد اوجی به مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با راهبری این مدیریت به طرح تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در زادگاه سردار احداث شده است، اختصاص یافت.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

پیش از این نیز اوجی در سفر به استان خوزستان در نشستی با حضور نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی که درباره طرح‌های عمرانی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در اهواز برگزار شد، دستور تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های اجرایی بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی و پرداخت آنها را تا پایان امسال صادر کرده بود.

بر اساس اعلام مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، بر مبنای تأکید وزیر نفت بر ایفای حداکثری مسئولیت‌های اجتماعی، ۴۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی با ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در استان خوزستان تکمیل می‌شود.

کد خبر 321503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =