افزایش تعداد مراکز ارائه خدمات به بازنشستگان صنعت نفت

تعداد مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با صندوق‌های بازنشستگی نفت به هزار و ۲۰۰ مرکز رسیده و تنها پارسال، یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه‌ درمان آزاد در نمایندگی‌های صندوق، پذیرش و هزینه‌های آن بازپرداخت شده است.

به گزارش شانا، بازنشستگان صنعت نفت افزون بر استفاده از مراکز بهداشت و درمان این صنعت، از مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با صندوق‌های بازنشستگی صنعت‌نفت نیز استفاده می‌کنند، بنابراین هر سال به تعداد این مراکز افزوده می‌شود، از این رو، امسال تعداد این مراکز به هزار و ۲۰۰ مرکز تشخیصی و درمانی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، یکی از محورهای نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا در تیرماه امسال، «میزان رضایت‌مندی بازنشستگان صنعت‌نفت از افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد» و «میزان رضایت بازنشستگان از موقعیت مکانی مراکز» بوده است. بازنشستگان از مراکز جدید طرف قرارداد با صندوق، ‌رضایتی برابر با ۷۱ درصد داشته‌اند و به‌طور حدودی به همین میزان موقعیت مکانی مراکز را مناسب دانسته‌اند. ۶۴ درصد نیز نسبت به امضای قرارداد برای استفاده از خدمات داروخانه‌ای تأکید کرده‌اند.

پارسال بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه و اسناد پزشکی درمان آزاد در نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت پذیرش، سندرسی و بازپرداخت هزینه شده است.

کد خبر 321656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =