گام نخست اوجی برای خوزستان اجرای قانون در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی بود

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه وزارت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در خوزستان آبادانی این استان را به همراه خواهد داشت.

قاسم ساعدی با اشاره به تخصیص اعتبار به فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان توسط وزیر نفت، به خبرنگار شانا، گفت: توجه به مسئولیت‌ اجتماعی ازسوی وزارت نفت محرومیت‌زدایی را به‌دنبال دارد. نگاه به این موضوع در میان وزیران متفاوت است، با این وجود آقای اوجی در ابتدای کار و در سفر به خوزستان اعتباری برای بخش مسئولیت‌ اجتماعی در نظر گرفت که می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های این استان مؤثر واقع شود.

وی افزود: پرداخت مطالبات خوزستان در بخش مسئولیت‌ اجتماعی ازسوی وزارت نفت بسیاری از مشکلات این استان را برطرف می‌کند و حق تضییع شده مردم خوزستان را نیز هرچه سریع‌تر ادا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مردم مناطق نفت‌خیز به‌ویژه خوزستان به‌دلیل تولید نفت در این استان با مشکلات محیط زیستی روبه‌رو هستند، گفت: بی‌شک وزارت نفت با اولویت‌ قرار دادن پروژه‌های مسئولیت اجتماعی سبب می‌شود مردم خوزستان از توسعه پروژه‌های نفت و گاز بهره‌مند شوند.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت در دومین سفر کاری، ۲۶ شهریورماه امسال راهی پایتخت نفتی کشور شد و در نشستی با حضور نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، دستور تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی این استان را بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی صادر و تأکید کرد این رقم باید به‌طور کامل در سال جاری تخصیص یابد.

وزیر نفت پیش از این سفر نیز با خرید ۲ میلیون سرنگ برای تسهیل واکسیناسیون در استان خوزستان موافقت کرده و مقرر شده بود سرنگ‌ها از سوی شرکت ملی نفت ایران خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار داده شود.

اوجی در سفر به اهواز گفته بود: اعتبارهای خوبی برای استان خوزستان در نظر گرفتیم و پروژه‌هایی در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مدنظر دستگاه‌های اجرایی استان بوده که روند این پروژه‌ها دنبال می‌شود و برنامه وزارت نفت، اولویت‌ دادن به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی است تا مردم استان از توسعه پروژه‌های نفت و گاز بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرده بود: تأمین اعتبار واحدهای مسکونی در مسجدسلیمان هم که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود نیز تکمیل شده است.

کد خبر 321829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =