ابلاغ سند راهنمای الزام‌های مدیریت بازرسی فنی در شرکت ملی گاز

سند راهنمای الزام‌های نظام مدیریت بازرسی فنی به‌منظور پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت بازرسی فنی در شرکت‌های فرعی شرکت ملی گاز تدوین و ابلاغ شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی علی‌پور لیلی، رئیس امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران در این باره گفت: این سند با رویکرد یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بازرسی فنی در چرخه عمر تجهیزات، دربرگیرنده اصول کلی، الزام‌های پیاده‌سازی و اجرای نظام فرآیندی و مدیریت کیفیت فعالیت‌های بازرسی فنی در مراحل اکتساب، بهره‌برداری، نگهداشت و اسقاط دارایی‌های فیزیکی است.

وی ادامه داد: این سند برای نخستین‌بار در سطح وزارت نفت تدوین شده و افزون بر الزام‌های بازرسی فنی تجهیزات در مراحل چرخه عمر، اصول بهره‌گیری از رویکردهای مهندسی و خطر را در قالب متدولوژی‌های بازرسی بر مبنای خطر (RBI) و ارزیابی قابلیت سرویس‌دهی (FFS) تشریح می‌کند.

رئیس امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران تعهد و اهتمام ویژه مدیران در جاری‌سازی این الزام‌های را زمینه‌ساز تحقق اهداف متعالی شرکت ملی گاز ایران خواند و از همه همکاران صاحب‌نظر در بخش بازرسی فنی دعوت کرد نظرات ارزنده و پیشنهادی خود را برای ارتقای سطح کیفی این سند به امور بازرسی فنی ارسال کنند.

این سند در سایت امور بازرسی فنی به آدرس PAM.NIGC.IR در بخش مستندات در دسترس همگان قرار دارد.

کد خبر 321838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =