موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

شرکت ملی نفت ایران به‌منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی، موکب مرکزی شهدای صنعت نفت را در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه برپاکرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این موکب با همکاری و پشتیبانی شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری برپا و پذیرای زائران کربلا ورودی از مرز شلمچه است و شرکت متن نیز مسئولیت پذیرایی از زائران در مرز چزابه را به‌عهده دارد.

در زمان حاضر حدود ۲۵ نفر از کارکنان پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران در یک کار جمعی نسبت به ایجاد فضای مناسب معنوی و امکانات مورد نیاز  برای توقف زوار اقدام کرده‌اند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از زائران استقبال و پذیرایی می‌شود.

حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز دوشنبه شب (هفتم مهرماه) با حضور در موکب شهدای صنعت نفت در جریان اقدام‌های انجام‌شده قرار گرفت، همچنین جلسه‌ای به‌منظور برنامه‌ریزی، هماهنگی و تعیین وظایف شرکت‌های تابع صنعت نفت پیرامون تأمین امکانات مورد نیاز برگزار و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از دست‌اندرکان موکب تشکر و قدردانی کرد.

هم‌اکنون نیز از سوی ملی حفاری، مشاور اجرایی مدیرعامل در مدیریت‌های منابع انسانی و خدمات، رئیس روابط عمومی، معاونت پایگاه بسیج و تعدادی از مسئولان شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت و گاز اروندان در منطقه حضور دارند.

کد خبر 321843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =