تکمیل ۷ پروژه مهندسی نفت و ساختمان در نفت مناطق مرکزی

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی از تکمیل هفت پروژه در قالب احداث محل چاه و نصب تسهیلات سرچاهی و ساخت خطوط لوله جریانی با ۷۷۸ میلیارد ریال اعتبار و ۵ میلیون یورو خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیمان ایمانی درباره ضرورت اجرای این پروژه‌ها گفت: پروژه‌های یادشده به‌منظور نگهداشت و تولید صیانتی در شمال شرق، جنوب و غرب کشور در ۶ ماه نخست امسال در شرکت‌های تابع به مرحله اجرایی رسیده و تحویل شرکت‌های بهره‌بردار شده است.

وی به هشت پروژه در حال اجرای این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: پروژه‌های جاری نیز با موضوع تولید زودهنگام و تهیه کالا و نصب و اجرای تسهیلات سرچاهی و احداث خطوط لوله جریانی، با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال و اعتبار ارزی ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو در حال اجرا قرار دارند.

بر اساس این گزارش، ایمانی مهم‌ترین نقطه قوت پروژه‌ها را اجرای آن به‌دست متخصصان ایرانی برشمرد و تصریح کرد: با همت و توان متخصصان داخلی و در شرایط تحریم و شیوع گسترده ویروس کرونا، پروژه‌های یادشده بر اساس جدول زمانی و با رعایت استانداردهای لازم در دستور کار قرار گرفته‌اند و با تکمیل هفت پروژه و انجام هشت پروژه دیگر، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خود را مهیای تأمین سوخت زمستانی و انجام تعهدهای تکلیفی می‌کند.

کد خبر 321868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =