رونق تولید و اشتغال‌زایی، برنامه محوری دولت سیزدهم است

رئیس‌جمهوری راه علاج مشکلات کشور را رونق تولید دانست و گفت: باید نقدینگی‌ها در کشور به سمت تولید و اشتغال سوق یابد، زیرا رونق تولید و اشتغال‌زایی، مسئله محوری دولت سیزدهم است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در نشست هیئت دولت با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تأمین واکسن و رشد قابل توجه واکسیناسیون گفت: هم‌زمان با گسترش واکسیناسیون ضرورت دارد با حرکتی منطقی، تدریجی و حساب‌شده فعالیت مراکز آموزشی و کسب‌وکارها به حال عادی بازگردد و در مدار رونق قرار گیرد.

وی افزود: راه علاج مشکلات کشور رونق تولید است، باید نقدینگی‌ها در کشور به سمت تولید و اشتغال سوق یابد، زیرا رونق تولید و اشتغال‌زایی، مسئله محوری دولت سیزدهم است.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه در ملاقات‌ها و دیدارهای اخیر وزیر امور خارجه، آمادگی و تمایل قابل توجهی در همسایگان و دیگر کشورها برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد، تصریح کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی، با توجه به توانمندی‌های متخصصان ایرانی، می‌تواند از بهترین زمینه‌های گسترش همکاری‌ منطقه‌ای و بین‌المللی باشد.

کد خبر 321870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =