معاون امور گاز وزیر نفت: با روحیه و تلاش جهادی، کارآمدی نظام را ارتقا بخشیم

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: موضوع کارآمدی نظام از مباحث مهم و اساسی است که باید مرتباً آن را ارتقا بخشید و این مهم، جز با روحیه بسیجی و جهادی و عملکرد مناسب میسر نخواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست با فرمانده و شورای حوزه بسیج این شرکت اظهار کرد: هر جا و در هر شغل و سمتی که قرار داریم باید کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خدمت‌رسانی به مردم نشان دهیم، زیرا ما مدیون همه کسانی هستیم که جان و مال خود را در راه دین و این نظام فدا کردند تا ما در آسایش زندگی کنیم، اینکه بی تفاوت از این موضوع عبور کنیم درست نیست. کشور با نیروهای انقلابی، متعهد، متخصص و جهادی می‌تواند بر مشکلات فائق آید.

وی ادامه داد: باید عرصه برای حضور نیروهای بسیجی در همه سطوح خدمت گشوده شود تا با نقش‌آفرینی این عزیزان و با قدرتی مضاعف، به لطف الهی و توسل به ائمه اطهار( علیهم‌السلام)، کم و کاستی‌هایی که به‌وجود آمده را با تجمیع اندیشه‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه در زمان جنگ، نیروی بسیج متناسب با آن زمان، وظیفه‌ای به‌عهده داشت و در زمان کنونی هم وظیفه خود می‌داند که در همه زمینه‌ها و زمان‌ها خود را آماده خدمت بداند، افزود: نیروی بسیج با توجه به شرایط و نیازهای جامعه باید نقش‌آفرینی کند که در طی انقلاب، این موضوع را به‌خوبی نشان داد؛ نمونه آن کمک به مردم زلزله‌زده، طرح شهید سلیمانی برای واکسینه کردن و دیگر کارهای عظیمی است که برای انقلاب و نظام بسیار حائز اهمیت است.

چگنی در ادامه بیان کرد: عملکرد نیروی بسیج در هر برهه‌ای از زمان در کشور مطلوب بوده است، بنابراین نباید رسالت این عنصر مهم و حیاتی که آمیخته با اخلاص، ایثار و فداکاری است، کم‌رنگ شود.

وی تصریح کرد: هرجا بسیجی‌وار و با تفکر و منش بسیجی وارد معرکه شدیم، بر مشکلات و در بعد کلان آن، بر دشمن فائق آمدیم و برعکس، هرکجا از نیروهای مخلص و انقلابی غافل شدیم، از دشمن ضربه خوردیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه نباید این ماهیت انقلابی را از دست داد، گفت: در همه شرایط باید این روحیه را حفظ و تقویت کرد.

چگنی اظهار کرد: بسیج باید الگویی به تمام معنا برای دیگران باشد، بسیج باید بصیرت‌افزایی کند و افزون بر این مراقب باشد از مسیر خارج نشود، دیگران را هم با خود همسو و همفکر کند، زیرا هرچه نیرو و توان بسیج ارتقا یابد، خدمت‌رسانی و تلاش جهادی، دوچندان خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود با یادآوری تلاش بسیجیان در پایش مصرف ادارات، تصریح کرد: ما در اوج مصرف، روزانه حدود ۲۰۰ میلیون مترمکعب اضافه مصرف گاز داریم، بنابراین باید تلاش کنیم با اعمال روش‌های مختلف، بهینه مصرف کردن را جایگزین آن سازیم. یکی از این روش‌ها، مدیریت مصرف از طریق پایش ادارات، مساجد و مدارس است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

کد خبر 322056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =