اولویت‌های وزارت نفت درباره افزایش تولید نفت و توسعه میدان‌های مشترک بررسی شد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست این کمیسیون اولویت‌های وزارت نفت درباره توسعه میدان‌های مشترک، افزایش تولید و فروش نفت و گاز با حضور وزیر نفت بررسی شد.

محمد خدابخشی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۱۱ مهرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد به خبرنگار شانا، گفت: در این نشست وزیر نفت گزارشی از اقدام‌های یک ماه اخیر خود ارائه و برنامه‌های این وزارتخانه را درباره رفع مشکلاتی که امکان دارد در فصل سرد سال ایجاد شود، تشریح کرد.

وی افزود: وزیر نفت همچنین در نشست این کمیسیون، اولویت‌های وزارت نفت درباره توسعه میدان‌های مشترک، افزایش تولید و فروش نفت و گاز را نیز بیان کرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اوجی در این نشست، برنامه‌ خود را برای انتقال و تأمین سوخت نیروگاه‌ها و همچنین افزایش حداکثری تحویل سوخت به نیروگاه‌ها ارائه داد.

خدابخشی اعلام کرد: وزیر نفت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد که طرح‌های بلندمدت برای ایجاد توازن در بخش عرضه و تقاضای سوخت گاز، برنامه‌هایی به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی، طرح‌های پیشران و صنایع تکمیلی پتروشیمی در دستور کار دارد.

کد خبر 322057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =