نگاه مدیران در هیئت بدوی باید پیشگیرانه‌ و به‌دور از حاشیه باشد

معاون وزیر نفت در امور گاز بر نگاه واقع‌بینانه‌، پیشگیرانه‌ و به‌دور از حاشیه هیئت هشتم بدوی وزارت نفت تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست با رئیس و کارشناسان هیئت هشتم بدوی وزارت نفت گفت: شما در جایگاهی بسیار حساس قرار دارید و رأی صادره شما می‌تواند کل زندگی شخصی یک نفر را تحت تأثیر قرار دهد، پس باید با عدالت، دقت و عطوفت، دیدگاه‌های خود را اعمال کنید. بر این باورم که در این واحد، نگاه مدیران می‌تواند نگاهی واقع‌بینانه‌تر، پیشگیرانه‌تر و به دور از حواشی باشد.

وی با بیان اینکه هدف نباید غافلگیری افراد باشد، ادامه داد: در واقع، منظور و مقصود اصلی این نشست‌ها باید پیشگیری و دستگیری از کارکنان باشد، زیرا شرایط فرد مورد نظر به‌شدت در بسیاری از اتفاق‌ها دخیل است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نگرش مدیران نسبت به افراد را در این هیئت بسیار مهم خواند و افزود: ما مؤظفیم اخلاق انسانی اسلامی را رعایت کنیم و با عطوفت اسلامی به مسائل بنگریم. به هر حال، روش‌های صلح‌آمیز برای ما شایسته‌تر است تا روش‌های قهرآمیز.

چگنی تصریح کرد: فراموش نکنیم که ما هرچه باشیم، بالاتر از قانون نیستیم و حق نداریم با دیگران غیرانسانی رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه آثار و تبعات احکام صادرشده متأسفانه مانا و پایدار است، اظهار کرد: به‌همین دلیل باید در صدور این احکام خیلی دقت کنیم تا خدای ناکرده حقی ضایع نشود.

هسته گزینش نقش تعیین‌کننده‌ای در سلامت اداری سازمان دارد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین در نشست با رئیس و کارشناسان هسته گزینش این شرکت اظهار کرد: من همیشه بر این اعتقادم که در یک سازمان موفق و پیشرفته، کارها باید به طور تیمی و گروهی انجام شود تا نتیجه‌ای بهتر عاید ما شود.

چگنی ادامه داد: مدیران در سازمان بیشتر نقش هماهنگ‌کننده دارند و این بدنه سازمان است که کار اصلی را انجام می‌دهد و در موفقیت سازمان تعیین‌کننده است و این، همان کار گروهی پیشرفته در یک شرکت یا سازمان است.

وی با بیان این که شما نهادی بسیار مهم با پیشینه‌ای بسیارخوب و افتخارآفرین هستید، تأکید کرد: یکی از سنگرهای نظام، هسته گزینش است که سلامت اداری سازمان را تضمین می‌کند؛ این امر از آن روست که این واحد به دنبال سلامت اداری و مبارزه با فساد است، بنابراین سلامت افراد منتخب آنها، بسیار مهم خواهد بود زیرا می‌تواند به سلامت سازمان لطمه بزند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان با تأکید بر اهمیت این جایگاه به واسطه ارتباط آن با قضاوت، گفت: گزینش در جامعه ما، مفهومی بر اساس ارزش‌های حاکمیتی دارد، پس در این جایگاه، بی‌شک اخلاق حرف اول را می‌زند.

کد خبر 322154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =