پتروایران و ملی حفاری موافقت‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های توسعه پتروایران و ملی حفاری ایران به‌منظور تأمین یکپارچه خدمات فنی حفاری در پروژه‌های حوزه جغرافیایی مناطق خشکی محدوده فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، موافقت‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بر مبنای این موافقتنامه که به امضای سپهر سپهری، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه پتروایران و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران رسیده است، شرکت توسعه پتروایران به‌عنوان کارفرما و شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان پیمانکار در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان کارفرمای اصلی همکاری می‌کنند.

مدت این موافقتنامه دو سال است و با موافقت دو طرف برای یک دوره سه ساله دیگر قابل تمدید خواهد بود. براساس مفاد آن تأمین تجهیزات و اطمینان از صحت و سلامت تجهیزات به‌کار گرفته شده مطابق با الزام‌های قراردادی و مشخصات فنی و نیز تأمین نیروی انسانی متخصص طبق توافق است.

سپهری در این مراسم، به گستره فعالیت پتروایران اشاره و بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها در بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های اجرایی مانند بینک و منصورآباد تأکید کرد.

گلپایگانی نیز برخورداری شرکت ملی حفاری ایران از بزرگ‌ترین ناوگان حفاری در کشور و نیروی انسانی متخصص و تجهیزات لازم برای انجام خدمات فنی را یادآور شد و گفت: این شرکت در تلاش است تا از ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم بازار در بخش عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی به‌نحو مطلوب استفاده کند و در این ارتباط توسعه همکاری و مشارکت با شرکت‌های تابع صنعت نفت و شرکت‌های بخش خصوصی به‌ویژه طرح توسعه ۲۸ مخزن را در دستور کار دارد.

کد خبر 322261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =