‎اهدای بسته‌های معیشتی نفت به زلزله‌زدگان اندیکا

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اهدای ۲ هزار بسته معیشتی از سوی کارکنان و بسیجیان این شرکت به زلزله‌زدگان اندیکا خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی درباره ارسال بسته‌های معیشتی اهدایی این شرکت از سوی پایگاه بسیج عملیات غیرصنعتی اظهار کرد: پیرو تأکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت مبنی بر همکاری شرکت‌ها در امدادرسانی به زلزله‌زدگان اندیکا، مقرر شد با همکاری کارکنان و استفاده از امکانات موجود، در این باره نهایت همکاری با گروه‌های امدادی به عمل‌ آید.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: این شرکت افزون بر مواد غذایی، خودروهای سبک و سنگین، تجهیزات و ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و تانکر آب نیز در اختیار گروه‌های بازسازی قرار داده است.

عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان نیز از اهدای هم‌زمان ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی پایگاه مقاومت بسیج عملیات غیرصنعتی و همین میزان از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق زلزله‌زده اندیکا خبر داد و یادآوری کرد: بیستم مهرماه نیز دو کاروان از کمک‌های کارکنان و بسیجبیان مناطق نفت‌خیز جنوب به مناطق زلزله‌زده اعزام شد و روز جمعه گذشته (۲۳ مهرماه) پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان اقلامی شامل مواد غذایی، آب آشامیدنی و پتو به این منطقه ارسال کرد.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه، مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که افزون بر مصدومیت چند نفر، آسیب‌هایی به منازل، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا وارد کرد.

کد خبر 322704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =