قدردانی نمایندگان مجلس از تلاش‌های وزارت نفت برای رفع مشکل سامانه سوخت

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام‌های سریع وزارت نفت در رفع سریع مشکل سامانه هوشمند سوخت قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، پیش از ظهر دیروز (سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه) سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شد، اما این وقفه ساعات زیادی به طول نینجامید و با تلاش کارشناسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و حضور میدانی وزیر نفت در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت، بسیاری از جایگاه‌ها به سامانه متصل و در عمل روش سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت فراهم شد.

در این باره شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا ضمن اشاره به عملکرد مثبت وزارت نفت در رفع سریع مشکل سامانه سوخت و از زحمات نیروهای فنی و کارشناسان این وزارتخانه قدردانی کردند.

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: باید پدافند غیرعامل سامانه‌هایی همچون سامانه هوشمند سوخت به‌طور جدی تقویت شود.

وی افزود: از صبوری و تحمل مردم در این باره تشکر می‌کنم، وزارت نفت نیز تلاش خوبی انجام می‌دهد تا این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز گفت: هرچند حمله سایبری به سامانه سوخت کشور مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، اما این موضوع به‌خوبی توسط وزارت نفت مدیریت شد.

وی تصریح کرد: بنده دیروز در حوزه انتخابیه خود مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کردم، اما زحمات بی‌وقفه مسئولان و کارشناسان فنی وزارت نفت نیز قابل مشاهده بود. مردم بدانند وزارت نفت تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا این مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

فرهاد طهماسبی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم با اشاره به حضور سریع کارشناسان فنی شرکت ملی پلایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جایگاه‌های عرضه سوخت برای رفع مشکل پیش‌آمده، اعلام کرد: هرچند در دقایق ابتدایی، فعالیت بیشتر جایگاه‌های عرضه سوخت با وقفه مواجه شد، اما حضور سریع و به‌موقع کارشناسان فنی وزارت نفت برای حل مشکل ستودنی بود.

وی ادامه داد: از مسئولان وزارت نفت و تلاش شبانه‌روزی آنها و اقدام جهادی برای رفع مشکل سامانه هوشمند سوخت تشکر و قدردانی می‌کنم.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز گفت: حمله‌های سایبری در بسیاری از کشورها مشاهده می‌شود، اما اقدام برای رفع آن اهمیتی بسیار دارد.

وی افزود: هرچند اختلال در سامانه سوخت کشور مشکلاتی ایجاد کرد، اما از مدیریت وزارت نفت برای حل سریع این مشکل تشکر می‌کنم.

کد خبر 323155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =