گشایش سیصدوهفتمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه اصفهان

تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان اصفهان با راه‌اندازی یک جایگاه جدید عرضه بنزین و نفت‌گاز به ۳۰۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور، رئیس روابط عمومی منطقه در این باره گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز سان رایز در جاده اصفهان - شهرضا به‌ بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه که با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، دارای پنج سکوی سوخت‌گیری با هفت تلمبه و ۲۲ دستگاه نازل بوده که شامل چهار دستگاه دیسپنسر چهار نازله بنزین و سه دستگاه دیسپنسر دونازله برای عرضه نفت‌گاز است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در این باره تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و در مجموع با سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین)، واقع در جاده اصفهان - شهرضا، دو کیلومتر پس از پلیس راه احداث شده است.

علیپور با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای پنج نفر در این جایگاه گفت: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت ۳۰۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۱۶۴ باب جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در نقاط مختلف استان از آن جمله است.

کد خبر 323157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =