۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر: 323171
اوجی: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال شود

وزیر نفت از فعال شدن بیش از ۳ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، پنجم‌ آبان‌ماه) در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمدلله بیش از ۳ هزار جایگاه در کشور فعال هستند که مردم عزیز می‌توانند در خارج از شبکه سوخت و به‌صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه‌ای، بنزین را به خودروها عرضه می‌کنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه‌ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

اوجی خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: من به شما قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری امروز به‌منظور بررسی وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور به‌صورت سرزده در وزارت نفت حضور یافت.

کد خبر 323171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =