عذرخواهی اوجی از مردم برای اختلال در سامانه هوشمند سوخت

وزیر نفت از مردم بابت اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت و غیرعملیاتی شدن جایگاه‌های عرضه عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی ضمن تشکر و قدردانی از صبوری مردم بابت غیرفعال شدن جایگاه‌های عرضه سوخت و اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: دشمن قصد داشت با این عملیات به مردم آسیب برساند، اما به لطف پروردگار و همراهی مردم شریف ایران که صبوری کرده و به خادمان خود و کارکنان شریف صنعت نفت اعتماد کردند، خوشبختانه این تیر به سنگ خورد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعال هستند و مردم می‌توانند خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت خود را تأمین کنند.

وزیر نفت تأکید کرد: پس از بحران پیش‌آمده به‌سرعت ستاد بحران در وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکیل شد و مدیران ما با بسیج عمومی در سطح وزارت نفت اعزام شدند تا با اتفاقی که رخ داده، مردم دچار چالش نشوند.

اوجی تصریح کرد: به‌سرعت دستور داده شد همه جایگاه‌های عرضه کشور به‌صورت آفلاین و دستی عملیاتی شدند تا مردم بتوانند به‌سرعت سوخت موردنیاز خود را از جایگاه‌ها تأمین کنند.

وی گفت: در همان ساعات نخست همکاران ما و نیروهای شریف صنعت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سراسر کشور حضور یافتند و با تغییر کد در سیستم کارت هوشمند سوخت، آن را به سیستم دستی تغییر دادند تا مردم بتوانند عملیات تأمین سوخت را انجام دهند.

وزیر نفت ضمن قدردانی و تشکر از صبوری و همراهی مردم در مشکل به‌وجودآمده در سامانه هوشمند سوخت افزود: بنده به‌عنوان وزیر نفت از مردم عزیز بابت معطل ماندن در جایگاه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

اوجی تأکید کرد: این قول را به مردم می‌دهم که با تمام تلاش متخصصان ما در این سامانه، مشکل به‌سرعت حل شود و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه همکاران ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز غافلگیر نشدند و با کاری جهادی بیشتر جایگاه‌ها را به‌سرعت فعال کردند.

تشکر رئیس‌جمهوری از وزارت نفت برای سرعت عمل در راه‌اندازی دوباره سامانه

وزیر نفت همچنین با اشاره به ارائه گزارشی در هیئت دولت از وضع جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری گفت باید از همه زحمات وزارت نفت بابت راه‌اندازی دوباره سامانه تشکر کنم.

اوجی افزود: رئیس‌جمهوری در این پیام اظهار کرد بزرگ‌ترین سرمایه ما در دولت سیزدهم، اعتماد مردم است و تلاش می‌کنیم قدردان اعتماد و همراهی بی‌دریغ مردم باشیم و از کارکنان شریف صنعت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم تشکر کرد.

کد خبر 323169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =