مسئولان حمله سایبری به سامانه سوخت را مدیریت کردند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجادشده در سیستم جایگاه‌های عرضه سوخت اقدام کند تا حقی از مردم ضایع نشود، گفت: در این حمله سایبری نه‌تنها مسئولان دچار سردرگمی نشدند، بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، امروز (چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه) در نشست هیئت دولت با اشاره به حمله سایبری روز سه‌شنبه به سیستم جایگاه‌های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

وی افزود: در این حمله سایبری نه‌تنها مسئولان دچار سردرگمی نشدند، بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در رویارویی با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند کسی بتواند سوء‌استفاده و فرصت‌طلبی کند.

رئیس‌جمهوری با تمجید از اطلاع‌رسانی به‌موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیسی تصریح کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجادشده اقدام کند تا حقی از مردم ضایع نشود، همچنین باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه‌های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف خود را پیگیری و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

کد خبر 323161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =