۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کشور فعال شده است

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور فعال شده‌اند و امیدواریم تا روز جمعه (هفتم آبان‌ماه) بیش از ۷۰ درصد از جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاری صبح امروز پنجشنبه (ششم آبان‌ماه) در حاشیه بازدید جواد اوجی، وزیر نفت از ستاد، مرکز داده و پایش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سامانه هوشمند سوخت کشور ضمن تشکر از مردم برای صبر و تحمل در قطعی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: با تجربه‌هایی که همکارانمان در گذشته داشتند، خوشبختانه توانستیم به‌سرعت جایگاه‌های عرضه را فعال و از ظرفیت عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استفاده کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون ۴۵۰ گروه عملیاتی در سراسر کشور شکل گرفته است و فعال شده‌اند.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش تصریح کرد: خوشبختانه شرایط مساعدی داریم و بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعال شده و سوخت‌رسانی در این جایگاه‌ها در حال انجام است، همچنین تاکنون حدود ۸۰۰ جایگاه عرضه سوخت در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امکان دریافت سوخت سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها برای مردم فراهم شده است.

سالاری تأکید کرد: خوشبختانه هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه در سراسر کشور فعال شده‌اند و با شرایطی که فراهم شده است امیدواریم بتوانیم تا روز جمعه (هفتم آبان‌ماه) بیش از ۷۰ درصد از جایگاه‌ها را به سامانه هوشمند سوخت متصل کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است با شرایطی که اتفاق می‌افتد عرضه نفت‌گاز از طریق کارت سوخت نیز به‌سرعت فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در بازه زمانی کوتاه کل جایگاه‌ها را به سامانه هوشمند سوخت متصل کنیم و مشکل عرضه سوخت سهمیه‌ای در کشور نداشته باشیم، درباره وضع ذخیره‌سازی‌های سوخت در سراسر کشور گفت: خوشبختانه وضع ذخیره‌سازی‌ها در همه جایگاه‌ها و انبارهای نفت مطلوب است و هیچ‌گونه چالش و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

سالاری اظهار کرد: با اعزام گروه‌های عملیاتی که به‌صورت شیفت‌های ۱۲ ساعته و ۸ ساعته فعال هستند، امیدواریم به‌سرعت امکان سوخت‌گیری از طریق کارت هوشمند سوخت در همه جایگاه‌های عرضه فراهم شود.

کد خبر 323194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =