گزارش‌های امیدوارکننده وزیر نفت در کمیسیون اقتصادی مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های بورس انرژی یکی از دستور کارهای مشترک مجلس و وزارت نفت است، گفت: گزارش‌های مطلوب و امیدوارکننده‌ای از سوی وزیر نفت در کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، امروز (سه‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه) به نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست خوشبختانه وزیر نفت گزارش‌هایی مطلوب و امیدوارکننده درباره صنعت نفت ارائه کرد.

وی افزود: وزیر نفت در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارشی از وضع صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و برنامه پیشنهادی دولت در این باره ارائه کرد، همچنین گزارش از وضع سرمایه‌گذاری صنعت نفت و برنامه‌های در حال اجرا با اولویت تأمین مالی داخلی و خارجی، در این کمیسیون ارائه شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: الگوهای اقتصادی کاهش مصرف انرژی به‌ویژه گاز یکی از چالش‌ها به‌شمار می‌آید، این در حالی است که در ماه‌های آینده دغدغه گاز در بخش صنعت وجود دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بازار سرمایه، بورس انرژی است، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های بورس انرژی یکی از دستور کارهای ماست که بنا داریم ظرفیت اقتصاد کشور را افزایش دهیم و به همین دلیل باید حجم زیادی از سرمایه‌گذاری در کشور عملیاتی شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اقدام‌هایی که در دستور کار وزارت نفت قرار دارد بتوانیم مسیر حرکت، رونق و توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

کد خبر 340096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =