کمک‌رسانی صنعت نفت به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد

خدمات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سه حوزه تأمین ماشین‌آلات راهسازی، کمک‌های مؤمنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اندیکا با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و راه‌سازی و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری اندیکا هستند.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۱۰ دستگاه شامل ۶ دستگاه پیکاپ، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی در این منطقه حضور دارند و همگام با ستاد مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های اجرایی  به مردم منطقه خدمات‌رسانی می‌کنند.

در بخش کمک‌های مؤمنانه نیز تاکنون ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی به همراه اقلام ضروری مانند پتو و چادر از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهیدتندگویان تهیه و در اختیار مردم گذاشته شده است. گروه‌های جهادی نیز از زمان آغاز بحران در منطقه حضور دارند و در زمینه بازسازی منازل خسارت‌دیده مشارکت دارند.

خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ابتدای وقوع زمین‌لرزه، در بخش اعزام ماشین‌آلات مختلف سبک، سنگین و راهسازی از ۷۴۵۰ دستگاه/ روز فراتر رفته است و این امدادرسانی کماکان ادامه دارد.

کد خبر 410565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =