افتتاح یک جایگاه جدید سوخت مایع در منطقه کهگیلویه و بویراحمد

شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی یک جایگاه جدید به ۳۵ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، جایگاه اختصاصی سوخت با نام «انصاری» واقع در ناحیه مرکزی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مدیریت منطقه و رؤسای واحدهای شرکت به بهره‌برداری رسید.

سالار خشایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای سه سکو، ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

وی اظهار کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۰۰ میلیارد ریال واقع در بخش کبکیان، محور جدید پاتاوه دهدشت، کیلومتر ۳۰ روستای زنگوا علیای ناحیه مرکزی به‌صورت رسمی راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید. با ساخت این جایگاه تعداد ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و هموطنان برشمرد.

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف، نیازمند حضور سرمایه‌گذراران است که این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه است.

وی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب با ایجاد چنین جایگاه‌هایی به‌منظور خدمات‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف، در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداشته است.

کد خبر 427624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =