ظرفیت‌های بالقوه‌ شرکت ملی حفاری باید بالفعل شوند

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: شرکت ملی حفاری ایران ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که باید بالفعل شود تا زمینه توسعه بیش از پیش و رشد و تعالی آن فراهم آید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مجتبی یوسفی با بیان اینکه کارکنان این شرکت در بیش از چهار دهه گذشته تلاش‌های بسیار ارزشمندی برای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت داشته‌اند، اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در عرصه اقتصادی و تولید منابع هیدروکربوری نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان این شرکت به‌خوبی در شرایط محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه موفق به انجام وظایف حساس خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و مسئولیت‌های اجتماعی  شدند، تصریح کرد: باید برای تأمین نیازها و افزایش بهره‌وری این شرکت تلاش لازم به عمل آید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شرایط کار در صنعت حفاری را از منظر فنی و تخصصی خاص و پیچیده و از منظر شرایط اقلیمی و محیطی سخت و دشوار دانست و گفت: سرمایه انسانی شاغل در ملی حفاری روال تخصصی را به‌خوبی طی کرده‌اند و هم‌اکنون در این صنعت راهبردی صاحب‌نظر هستند.            

حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شرکت ملی حفاری ایران در این نشست گزارشی از وضع ناوگان حفاری، خدمات فنی، جایگاه شرکت از نظر منابع انسانی و تجهیزات و نقش آن در فرآیند تولید ارائه و برنامه سازمان در زمینه تغییر ساختار،  افزایش کارایی، فسادستیزی و  عدالت‌محوری در پرداخت را تشریح کرد. 

وی با قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: حمایت کمیسیون انرژی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این شرکت برای تخصیص ردیف بودجه، سرمایه‌گذاری در زمینه نوسازی ناوگان حفاری خشکی و دریایی شرکت به‌منظور تحقق برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت و طرح‌ها و پروژه‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم است.

کد خبر 448825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =