ثبت ۲۵۵۹ عملیات تخصصی فنی در کارنامه امسال ملی حفاری

معاون شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از ارائه ۲ هزار و ۵۵۹ عملیات تخصصی فنی و ویژه در هفت‌ماه امسال به شرکت‌های متقاضی تابع شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی در تشریح عملکرد امسال مدیریت‌های خدمات فنی و ویژه به‌عنوان زیرمجموعه این معاونت، توضیح داد: از مجموع خدمات ارائه‌شده ۲ هزار و  ۴۲ عملیات در حوزه مدیریت خدمات فنی و ۵۱۷ عملیات در قالب خدمات ویژه بوده است.

وی گفت: فعالیت‌ها در مدیریت خدمات فنی به تفکیک شامل ۹۸ مورد عملیات اسیدکاری گسترده و ویژه، ۶۰۹  مورد سیمانکاری، ۸۰۰ مورد تزریق‌پذیری، ۱۱۵ مورد لوله‌مغزی سیار، ۱۸۸ مورد آزمایش چاه با ساق مته، ۱۷۵ مورد لوله‌گذاری چاه، ۵ مورد نصب آویزه، ۲۵ مورد آزمایش بهره‌دهی چاه، ۱۰ مورد عملیات کامل و ویژه حفاری با هوا و ثبت متراژ ۲ هزار و ۲۳ متر و ۱۷ مورد عملیات ویژه مرتبط با حفاری فروتعادلی (UBD) بوده است.

معاون شرکت ملی حفاری ایران افزود: ۸۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۲۷۶ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۱۳۷ مورد چاه‌پیمایی، ۳ هزار و ۹۹۵ متر حفاری جهت‌دار و افقی روی ۱۶ حلقه چاه، ۳۸۲ متر مغزه‌گیری و دو مورد عبور از جداره از  شمار عملیات محقق‌شده در مدیریت خدمات ویژه به‌شمار می‌آیند.

مکوندی اظهار کرد: این شرکت با توجه به ظرفیت‌های موجود از نظر تجهیزات و امکانات، همچنین برخورداری از متخصصان مجرب و کارآزموده مرتبط با خدمات یکپارچه فنی و تخصصی که مشتمل بر افزون به ۲۰  نوع عملیات تخصصی در صنعت حفاری می‌شود، برای همکاری و ارائه خدمات به شرکت‌های بهره‌بردار نفتی و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه حفاری در زمینه تعمیر و تکمیل چاه‌های توسعه‌ای و تعمیر چاه‌های در حال بهره‌برداری آمادگی کامل دارد.

کد خبر 448905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =