افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های انجام‌شده توسط وزارت نفت شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌ها و بازگشت منابع ارزی آن به کشور هستیم که جای قدردانی دارد.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه فروش نفت و فرآورده‌های نفتی از مهم‌ترین راه‌های تأمین منابع ارزی کشور است، گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر به‌دنبال تلاش‌های گسترده وزارت نفت، شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌ها و بازگشت منابع ارزی به کشور هستیم.

وی با قدردانی از وزارت نفت بابت تلاش‌های انجام‌شده برای افزایش فروش و صادرات نفت در شرایط تحریمی، افزود: منابع ارزی حاصل از نفت، گاز، میعانات گازی، رشد داشته که این رشد در ماه‌های باقیمانده از سال نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: افزایش صادرات نفت حاصل تلاش کارکنان صنعت نفت است. این کارکنان و کارگران برای توسعه صنعت نفت زحمات زیادی متحمل می‌شوند که باید به نیازها و مشکلات آنها نیز رسیدگی شود.

نخعی بیان کرد: کارکنان صنعت نفت با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند، زیرا باید در سکوهای گازی و نفتی به دور از خانواده در وسط دریا به‌طور شبانه‌روزی به فعالیت بپردازند و به‌دنبال این تلاش شبانه‌روزی، ما حتی یک ساعت افت فشار ارسال گاز از سکوها نداریم، از این رو باید به حقوق و مزایا و رفاهیات آنها نیز توجه ویژه‌ای شود.

کد خبر 448925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =