چشم‌انداز بازار انرژی جهان از مثبت به پایدار تغییر کرد

مؤسسه مودیز چشم‌انداز خود درباره بازارهای جهانی انرژی را از حالت مثبت به پایدار تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری عرب‌نیوز از ریاض، مؤسسه آمریکایی خدمات سرمایه‌گذاری آمریکا در بیانیه‌ای چشم‌انداز خود درباره انرژی جهانی را از مثبت به پایدار تغییر داده است، زیرا انتظار دارد سرعت بهبود شرایط بنیان‌های بازار در سراسر این صنعت طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده کاهش یابد.

چشم‌انداز جهانی باثبات مودیز ریشه در جهت‌گیری درآمد بخش‌های اکتشاف و تولید و یکپارچه نفت دارد که بر صنعت انرژی جهانی تسلط دارند و در سال ۲۰۲۲ و پس از بهبود قابل توجه درآمد، تغییر چندانی نخواهند کرد.

تولیدکنندگان با حمایت از بهبود مستمر تقاضای جهانی نفت، رشد تدریجی عرضه و هزینه قابل مدیریت، درآمد خود را بالاتر از سطح سال ۲۰۱۹ حفظ خواهند کرد.

بسیاری از تولیدکنندگانی که به‌اندازه کافی در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، به‌دنبال افزایش بودجه سرمایه‌ای برای تثبیت تولید و جلوگیری از کاهش بالقوه مقدار تولید خواهند بود.

شرکت‌های پالایش و حفاری در سال ۲۰۲۲ از جریان آزاد نقدینگی بهره خواهند برد و جریان نقدینگی در این سال نسبت به سال ۲۰۲۱، ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

بنا بر اعلام مودیز، وقفه در بهبود تقاضا، رکود گسترده یا دیگر عواملی که به کاهش قیمت نفت و گاز کمک می‌کنند، سبب چشم‌انداز باثباتی خواهد شد.

کد خبر 449218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =