گام‌های مهندسی و توسعه گاز همسو با انجام مسئولیت اجتماعی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گام‌های این شرکت همسو با انجام مسئولیت اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش شانا، رضا نوشادی، سرآمدی در مسئولیت‌های اجتماعی را از مضامین راهبردی در خط‌مشی سازمان برشمرد و بر انجام اقدام‌های مؤثر در سه محور اقتصادی، محیط زیستی و اجتماعی هم‌زمان با انجام پروژه گازرسانی در سیستان و بلوچستان تأکید کرد. 

به گفته وی، شناسایی نیازها و انتظارات ذی‌نفعان برای پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه، مساعدت به مردم و جوامع محلی با ایجاد اشتغال در سطح پروژه و رونق اقتصادی پس از اجرا از اهم اقدام‌ها همسو با مسئولیت‌های اجتماعی است. 

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت مناسبی از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و در کنار اجرای پروژه، پیمانکاران متعهد به اجرای اقدام‌های مسئولیت اجتماعی شدند که احداث راه‌های روستایی، حفر چاه آب شرب، احیای قنات‌ها، تجهیز ساختمان مددجویان، خرید لوازم و ملزومات زندگی خانواده‌های بی‌سرپرست، اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان، تهیه بسته معیشتی به محرومان، اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کمتر برخوردار در سطح روستاها و شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان از اهم اقدام‌های اجرایی بوده است.

کد خبر 449470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =