ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش اولویت‌ کاری مدیریت جدید است

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان این شرکت خبر داد و گفت: ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به‌عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‌های این منطقه، پای صحبت‌ دریانوردان این شرکت نشست.

در این نشست که با حضور همه کارکنان کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل خود را به‌صورت بی‌واسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‌های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را به‌منظور طرح در کمیته ویژه‌ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

شیوا با بیان اینکه ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود، گفت: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به‌صورت متناوب و در دوره‌های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه با آنان به گفت‌وگو بنشینم. این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به‌صورت منظم ادامه خواهد یافت.

وی، حفظ و ارتقای کرامت انسانی کارکنان را خط قرمز خود عنوان کرد و افزود: کرامت انسانی کارکنان و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار کارکنان ستادی با آنها، همچنین بهبود وضع رفاهی و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌های ارتقای کرامت انسانی کارکنان و دریانوردان محسوب می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانواده‌های آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی کارکنان عنوان کرد.

شیوا با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‌های همه کارکنان شرکت باشد، ادامه داد: برند ان‌آی‌تی‌سی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شود و هیچ‌گونه خدشه‌ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد انگیزه کارکنان و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران افزایش دهد.

کد خبر 449504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =