سیصدوهشتمین جایگاه سوخت منطقه اصفهان به بهره‌برداری رسید

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: با راه‌اندازی یک جایگاه جدید در منطقه اصفهان، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان اصفهان به ۳۰۸ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور در این باره گفت: این جایگاه عرضه سوخت با نام «مهستان نقش جهان» در کیلومتر ۳۶ جاده اصفهان - تهران (کاروانسرای عباسی) واقع است.

وی افزود: این جایگاه که با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، در مجموع پنج سکوی سوخت‌گیری با ۱۰ تلمبه و ۳۲ دستگاه نازل دارد که به این ترتیب شامل ۶ دستگاه دیسپنسر چهار نازله و چهار دستگاه دیسپنسر دو نازله برای عرضه بنزین یورو ۴، بنزین سوپر و نفت‌گاز می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در این باره گفت: این جایگاه در ناحیه شاهین‌شهر در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۷ مترمربع و در جمع با سرمایه‌گذاری مبلغی حدود ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

علیپور با اشاره به اینکه این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن هفت نفر به‌طور مستقیم مشغول کار شده‌اند، بیان کرد: توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و کاهش صف انتظار سوخت‌گیری از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه است.

کد خبر 449716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =