همایش بین‌المللی و ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

یازدهمین همایش بین‌المللی و پانزدهمین همایش ملی مدیریت فناوری و نوآوری ۱۷ و ۱۸ آذرماه در محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، این کنفرانس با شعار رشد اقتصادی دانش‌بنیان با حضور جمعی از استادان و متخصصان حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و صنعتی، توسعه‌دهندگان کسب‌وکار، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان به مرور تازه‌ترین مسائل و دستاوردها می‌پردازد.

در این کنفرانس، نشست تخصصی با موضوع «توسعه فناوری در صنعت نفت» با توجه به رویکرد صنعت نفت در توسعه فناوری و نقش‌آفرینی زیست‌بوم نوآوری کشور نیز برگزار می‌شود.

جزئیات سخنرانی‌های کلیدی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و دیگر برنامه‌های این رویداد معتبر بین‌المللی در سایت کنفرانس به نشانی https://www.irpip.ir/home/Event5 اطلاع‌رسانی شده است.

به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برنامه‌ای جانبی با عنوان GAPMIT تدارک دیده شده که در آن شرکت‌کنندگان همایش می‌توانند با هماهنگی و رزرو پیشین از این طریق فرصت دیدار، مشاوره مجازی با خبرگان و استادان جامعه مدیریت فناوری و نوآوری و متخصصان بهره‌مند شوند. این گزینه به‌صورت آنلاین در سایت کنفرانس بارگذاری شده است.

کد خبر 449793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =