عرضه مستقیم محصولات پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه

پتروشیمی جم به‌منظور افزایش صادرات غیرنفتی و افزایش سهم شرکت از بازار ترکیه، محصولات خود را به‌صورت مستقیم در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه عرضه کرد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی جم، سعید شیردل، مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه این شرکت برای افزایش صادرات غیرنفتی و با هدف افزایش سهم خود از بازار ترکیه در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه حضور یافته است، اظهار کرد: در خلال برگزاری نمایشگاه، نشست‌های فنی و تخصصی برگزار می‌شود و مشتریان و مصرف‌کنندگان بازار، مسائل و چالش‌های دسترسی و خرید از پتروشیمی جم را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته موضوع فروش نمایشگاهی در نشستی مطرح و بررسی شد که این مهم برای نخستین بار در میان شرکت‌های ایرانی اتفاق افتاده است، افزود: محصولات اصلی عرضه‌شده در بازار ترکیه شامل گرید LL235F6، پلی‌اتیلن سنگین BL3 ،CRP100 ،HD 52518 (پلی‌اتیلن سنگین گرید ۵۲۵۱۸)، گرید PE100 نچرال و EX5 است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم به حضور این شرکت در بازارهای جهانی اشاره و اظهار کرد: ترکیه تا سال ۹۹ به‌طور تقریبی سهم ۲۰ درصدی در بازار فروش جم داشته که این میزان در هشت ماهه امسال به ۴۵ درصد رسیده است و امیدواریم در طول برگزاری نمایشگاه اوراسیا و همکاری با مشتریان، این سهم افزایش یابد.

شیردل ضمن برشمردن مزیت‌های بازار ترکیه بیان کرد: نزدیک بودن ترکیه به ایران به لحاظ سرعت تحویل و دریافت هزینه محصول به‌صورت نقدی، همچنین بالاتر بودن قیمت در این بازار نسبت به بازارهای دیگر و اختلاف بین ۱۵ تا ۲۰ درصدی نسبت به بازار چین، دو عاملی است که سبب شده سود بیشتری از این بازار داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه تفاوت نمایشگاه ترکیه بهبود قیمت‌هاست، گفت: امسال نقطه عطف حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه ۲۰۲۱ عرضه مستقیم (آزاد) و نمایشگاهی به‌عنوان راهبردی برای افزایش فروش بود که برای نخستین بار انجام می‌شود.
 
نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت پتروشیمی در سطح منطقه در زمینه محصولات پلیمری، صنعت، ماشین‌آلات و موادخام مورد نیاز صنعت پلاستیک از ۱۰ آذرماه در استانبول به‌مدت چهار روز برگزار شد.

کد خبر 449854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =