وزارت نفت در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی حضور می‌یابد

وزارت نفت و چهار شرکت اصلی آن برای نخستین بار در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) که با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و فناوری‌های توسعه‌یافته، طی چهار روز برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

به گزارش شانا به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، این پارک به نمایندگی از صنعت نفت با برپایی یک پاویون، دو رویداد با عناوین «عرضه و تقاضای فناوری‌ها و ارتقای نوآوری در زنجیره ارزش شرکت ملی گاز ایران» و «نیاز فناورانه پتروشیمی کارون و صنعت پلی‌یورتان کشور» در این نمایشگاه برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، تستا نمایشگاه معکوس و مبتنی بر تقاضای فناوری است که در آن شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی، ظرفیت‌های توسعه‌ای و نیازمندی‌های فناورانه را مستند می‌کنند و آماده ارائه نیازمندی‌های فناورانه خود به صاحبان فناوری می‌شوند، از این رو این نمایشگاه با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، زمینه‌سازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی فناوری‌های توسعه‌یافته، همچنین برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری کشور برگزار می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به‌منظور تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل، از سال ۱۳۹۷ اقدام به برگزاری نمایشگاه تقاضامحور تستا کرده است.

پاویون صنعت نفت در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از ۲۳ تا ۲۶ آذر آماده بازدید پژوهشگران، مدیران، خبرنگاران، کارکنان صنعت نفت و دیگر علاقه‌مندان است.

کد خبر 449999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =