همایش بین‌المللی و ملی فناوری و نوآوری فردا آغاز به‌کار می‌کند

سرپرست پارک فناوری و نوآوری نفت و ‌گاز از مرور آخرین مسائل و دستاوردهای حوزه نوآوری و فناوری در همایش بین‌المللی و ملی فناوری و نوآوری خبر داد.

فرهنگ فصیحی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: این همایش با حضور جمعی از استادان و متخصصان حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و صنعتی، توسعه‌دهندگان کسب‌وکار، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان به مرور تازه‌ترین مسائل و دستاوردهای این حوزه می‌پردازد، همچنین نشست تخصصی با موضوع «توسعه فناوری در صنعت نفت» نیز با توجه به رویکرد صنعت نفت در توسعه فناوری و نقش‌آفرینی زیست‌بوم نوآوری کشور در این کنفرانس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز گفت: این پارک به نیابت از وزارت نفت، میزبانی این همایش را به‌عهده دارد، اما متولی برگزاری این همایش، انجمن علمی مدیریت فناوری و نوآوری ایران است که از انجمن‌های تراز اول زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌شمار می‌رود.

سرپرست پارک فناوری و نوآوری نفت و ‌گاز درخصوص برنامه این همایش گفت: کارگاه‌های آموزشی که از روز شنبه (۱۳ آذر ۱۴۰۰) آغاز شده بود، امروز (۱۶ آذر ۱۴۰۰) پایان یافت و روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ماه کنفرانس اصلی برگزار می‌شود.

فصیحی درباره مشارکت‌کنندگان این همایش گفت: این همایش ۲۰۰ مهمان حضوری دارد و حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر به‌صورت مجازی از جامعه علمی و فناوری، استادان، دانشجویان و مدیران و متخصصان فعال حضور دارند.

وی درباره مشارکت مجازی در این همایش گفت: به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برنامه‌ای جانبی با عنوان GAPMIT تدارک دیده شده که در آن شرکت‌کنندگان کنفرانس می‌توانند با هماهنگی و رزرو پیشین از این طریق فرصت دیدار، مشاوره مجازی با خبرگان و استادان جامعه مدیریت فناوری و نوآوری و متخصصان بهره‌مند شوند. این گزینه به‌صورت آنلاین در سایت کنفرانس (به آدرس www.conference.iramot.ir) بارگذاری شده است.

همایش بین‌المللی و ملی مدیریت فناوری و نوآوری به میزبانی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در مرکز همایش‌های پارک روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 450004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =