تدوین شیوه‌نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت‌های تابع پالایش و پخش

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تدوین شیوه‌نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت‌های تابع خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجید شهیدی در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که ظهر سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) به‌صورت ویدئوکنفرانسی با مناطق سی وهفت‌گانه شرکت ملی پخش برگزار شد، با اشاره به اهمیت و لزوم تدوین شیوه‌نامه‌ای برای مهار و مدیریت بحران اظهار کرد: پس از تجمیع دیدگاه‌ها و هم‌اندیشی با رؤسای روابط عمومی‌ها به‌زودی نتیجه به مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ارسال خواهد شد تا پس از تایید و بررسی تصویب شود.

وی همچنین با بیان اینکه چنین شیوه‌نامه‌ای تا پیش از این در چارچوب روابط عمومی وجود نداشته است، گفت: در نشست اخیری که با رؤسای محترم روابط عمومی چهار شرکت اصلی در وزارت نفت داشتیم این پیشنهاد مطرح و از آن استقبال شد.

براساس این خبر، طی نشست یادشده کارکرد سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با رویکرد یکپارچه‌سازی و ضریب نفوذ خبر، روند اطلاع‌رسانی و شیوه‌های مؤثر بر آن، واکاوی مشکلات و چالش‌ها در روند اطلاع‌رسانی بررسی و در ادامه پیشنهادها و راهکارهایی در این باره ارائه شد.

پیش از برگزاری این هم‌اندیشی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه هیئت همراه از واحدهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بازدید کرد و با مسئولان ستاد به گفت‌وگو پرداخت.  

کد خبر 450045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =