پایانه‌های نفتی مدرک تعمیرات زیرآبی و ساخت شناورها دریافت کرد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از اخذ مدرک تعمیرات زیرآبی و ساخت شناورها (DOCK) از سوی این شرکت و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز با اشاره به اینکه عملیات دریایی به‌عنوان یکی از بخش‌های کلیدی باید چابکی لازم را داشته باشد زیرا سرعت عملیات آن به‌طور مستقیم با رضایت‌مندی مشتریان ارتباط دارد، تصریح کرد: متخصصان این بخش با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها اجازه نداده‌اند کوچک‌ترین وقفه‌ای در عملیات روی دهد.

وی افزود: به‌منظور تحقق شعار سال، همچنین تقویت عملیاتی ناوگان دریایی شرکت، قایق بهمن ۶ برای انجام تعمیرات اساسی با استفاده از تجیهزات و قطعات تولید داخل و متخصصان عملیات دریایی از آب بیرون کشیده شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآوری کرد: برای انجام تعمیرات اساسی لازم است یدک‌کش از آب خارج و اقدام‌هایی همچون خزه‌زدایی، رنگ‌آمیزی، تعمیر و تعویض قطعات و ماشین‌آلات آسیب‌دیده و تعویض صفحات فرسوده بدنه، مخازن و همه لوله‌های ماشین‌آلات و مخازن طبق شرح کار مصوب انجام شود.

اسدروز تصریح کرد: با راه‌اندازی داک در جزیره خارک نه‌تنها از فرستادن شناور به خارج از جزیره برای تعمیر بی‌نیاز می‌شویم، بلکه می‌توانیم نیازهای دیگر مناطق را نیز تأمین کنیم.

کد خبر 450064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =