مسئولیت‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه صنعت پتروشیمی در بندر ماهشهر است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مسئولیت‌های اجتماعی، مهم‌ترین دغدغه صنعت پتروشیمی به‌ویژه در شهرستان ماهشهر است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا در آیین کلنگ‌زنی نخستین شهرک صنعتی کمیته امداد در شهرستان بندر ماهشهر که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و این نهاد انقلابی (کمیته امداد) به درک مشترکی مبنی بر ضرورت توانمندسازی افراد نیازمند در منطقه رسیده‌اند.

وی با اشاره به برخی انتظارها مبنی بر رفع نیاز شغلی منطقه از سوی پتروشیمی‌های مستقر در این منطقه افزود: با وجود ظرفیت‌های عظیم در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اما تحقق چنین امری حتی در صورت تکمیل طرح‌های توسعه‌ای صنعت، به تنهایی میسر نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: همواره مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت پتروشیمی در شهرستان ماهشهر محسوب می‌شود که با جدیت در حال پیگیری است.

شهیدی‌نیا عنوان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان به‌ویژه شهرستان بندر ماهشهر، بی‌شک ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را در پی خواهد داشت که با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و دقیق محقق خواهد شد.

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای افراد کم‌برخوردار

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این آیین با اشاره به همراهی قابل تقدیر شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همسو با حمایت از مددجویان این نهاد، گفت: صنعت پتروشیمی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود تلاش‌ها و اقدام‌های قابل توجهی را برای ارائه خدمت به مددجویان و افراد تحت پوشش انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای دهک‌های یک تا پنج شامل افراد کم‌برخوردار جامعه با دستور رئیس‌جمهوری در سال آینده ایجاد می‌شود، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی شاخص‌های خاص خود را دارند و به جای ۱۰۰ فرصت شغلی باید ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کنند.

شایان یادآوری است که روز چهارشنبه (۱۷ آذرماه) ۱۷۶ واحدی مسکن مهر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) با حضور رئیس کل کمیته امداد کشور، نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان و مدیرعامل و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه و جمعی از مدیران ارشد شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.

پروژه ۱۷۶ مسکن مهر مدد جویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود. این پروژه پس از پشت سرگذاشتن موانع و مشکلات با استفاده از منابع به‌صورت طرح مشارکتی کمیته امداد امام و از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دیروز به بهره‌برداری رسید و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی به‌صورت نمادین کلید واحد تعدادی از منازل توسط مسئولان به مددجویان هدیه شد.

کد خبر 450086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =