تولید روزانه ۲۰ هزار بشکه نفت از واحدهای بهره‌برداری آغاجاری میسر شد

با تعمیر خط لوله انتقال نفت نمکی واحدهای آغاجاری به پازنان، امکان تولید دوباره روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه نفت از واحدهای بهره‌برداری آغاجاری میسر شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، منوچهر قنواتی، رئیس عملیات بهره‌برداری این شرکت گفت: با تعمیر نقاط بحرانی و ایمن‌سازی خط لوله ۱۰ اینچ  نفت نمکی واحدهای آغاجاری به نمک‌زدایی پازنان ۱، امکان تولید دوباره روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه نفت از میدان‌های نفتی آغاجاری و پازنان محقق شد.

وی افزود: این خط لوله ۲۸ کیلومتری به‌منظور انتقال بخشی از نفت میدان نفتی آغاجاری از مسیر واحدهای بهره‌برداری شماره ۱ و ۲ آغاجاری و بخشی از چاه‌های میدان نفتی پازنان به واحد نمک‌زدایی پازنان ۱ برای فرآورش نفت نمکی مطابق با استانداردهای مورد پذیرش شرکت ملی نفت استفاده می‌شود که با تلاش همکاران این شرکت تعمیر و بازسازی شد.

رئیس عملیات بهره‌برداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به مشارکت همکاران نگهداری و تعمیرات خطوط لوله، عملیات بهره‌برداری، بازرسی فنی، ترابری و خدمات اظهار کرد: این عملیات به‌منظور تحقق تولید حداکثری و استفاده از ظرفیت‌های این شرکت انجام شد.

کد خبر 450187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =